piga i högsta klass!

Idag har jag börjat med min alltför ströiga APU i kursen "mjölk och nötkreatur"! En heldag i skolans egna laggård alltså. 60 uppbundna mjölkkor! inte så hippt kanske, men alltid något! Har iallafall grymt ont i kroppen! Har inte mjölkat något, det orkade jag tyvärr inte idag, men har sondmatat en liten tjejis på ett par dagar som inte fått in sugreflexen riktigt :/ det var intressant! annars har det mest varit kalvar idag.. bara käkat mackor typ också...

när jag äntligen fick sluta lite tidigare gick jag och väntade på bussen. HM, sen som fan. Efter en kvarts försening tänkte jag att "äh.. jag har säkert tittat fel i tidtabellen.. Jag går och hälsar på camilla tills nästa buss kommer!" och när jag är strax utanför camillas dörr (min skola har internat) ser jag bussjäveln fara förbi skolfan!!!!!!! snacka om arg! Dock hade jag inget emot att vänta, men snälla rara camilla sa att hon gärna skjussade in mig till busstationen i stan :) hon hade inget annat för sig! så jag kom hem rätt tidigt ändå :) Jag hann tom att käka en chicken JR på mcdonalds! 

äntligen hemma må man säga. Men är inte min karl typ den konstigaste i hela världen? haha jo! Vill inte outa hans hyss på bloggen. Men knäpp är han min älskling :) min lilla söting! <3 Han kom detsutom och mötte mig när jag klev av bussen här hemma! Det åker nämligen omkring män på mopeder och fyrhjulingar här och våldgästar sig på flickor! mumma tänkte jag, stinker ko, arbetskläder och knallrosa mössa. Är jag inte inbjudande? Men min man ville vara på den säkra sidan :) <3  

nu ska vi lägga oss, ÄNTLIGEN! bebis har mått rätt så bra idag tror jag faktiskt :) livlig har den varit min lilla plutt!! igår såg jag en video på en tjej (kommer inte ihåg vem som la ut den faktiskt) som hade filmat sin mage när bebben sparkade! :D det ska jag också göra sen när det syns så tydligt :) riktiga megasparkar!

godnatt på er alla =) (ajusste.. bilden är till för att skrivas ut i skolan imorgon. Loggan till mitt UF! rätt snygg va ;)




Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0