Pet, petpetpetpet.. PET!

hej hopp. Och godmorgon, ÖNSKADE ÄVEN PYRET IMORSE. Jag tror jag har kännt det häftigaste hittills, haha! Jag låg på högersida av kroppen och kände att det började röra sig lite, så jag la handen under sidan för att känna efter :) och. Jag ska försöka beskriva så bra som möjligt!:

det var bara huden som var emellan bebisens rörelser och min handflata! om om någon hade ett finger precis innanför huden och ritade mot min handflata.. förstår ni hur jag menar? det var såååå coolt! :D men läskigt, jag blev nästan rädd! men helt klart den coolaste rörelsen hittils! det var nästan så man säkert hade sett ett fotavtryck eller nåt om man kunde tittat samtidigt x) så tydligt var det!

nyårsafton firar vi hos M's storebror Daniel och hans flickvän Äwa :) självklart kommer i stort sett hela familjen fransson dit! Iallafall av syskonskaran :) och alla hundar som är medlem i familjen! Så vi ska bunkra upp med bomull för flickornas öron, och hoppas på det bästa! samt isolera dom i källarens mörkaste fängelsehåla! moahahhaha! nejdå. Men iallafall avlägsna dom så gott det går, eftersom tanja är så extremt rädd för raketerna... Siri vet jag faktiskt inte än, eftersom det är hennes första nyår! :D

vill även ge en liten nyårshälsning till mylifeassarah.blogg.se att NU FÅR BEBIS MINSANN KOMMA INNAN JAG KRYPER UR SKINNET PÅ MIG SJÄLV! haha, all lycka till er!

puuuuuss. /erika

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0