min älskling!!

ojoj vilken dag jag har haft... huiiyyyy!! Började med att jag tog lite för mycket sovmorgon så jag inte hann äta frukost, men det är ju helt självförvållat! När vi kom till busstationen köpte mikael "frukost" åt oss. Jag valde kycklingbaguette! mums tänkte jag. MEN, det var kyckling/curry röra ._. jag HATAR curry!!!!! med en apelsinklyfta i :s eh? inte riktigt RIKTIG mat säger jag. usch o fy! så jag fick köpa smörgås när vi kom till skolan... så frukosten löste sig väl!

väl i skolan var inte madde där, så det blev ingen religionsredovisning! den blir imorn istället.. så inte direkt något fiasko! :) 

i slutet av dagen började klassen diskutera studenten. Och nu min vänner, skiter jag i vilka som läser, och hur mycket skit ni kommer snacka, och vad ni tycker. MEN, jag tänker inte betala flera hundra lappar för att åka traktorsläp, inne i stan. Med minst 15 fulla brudar :s för det första har jag inte råd med det, jag kommer vara småbarnsmamma. Det kräver en viss ekonomi, vilket jag tycker man kan respektera. Och detta handlar inte bara om mig, jag vet att alla i klassen inte bara kan ge farsan "puppy eyes" och få en femhundring mellan tuttarna! Alla har inte råd att gå på varenda studentfest, kryssning, balar osv! och vi kan inte ens göra upp en bra deal för att alla i klassen ska kunna åka släp? jag hoppas att ni räknat fel i huvudet. Flera hundra för att åka släp? skulle inte tro det. Det vore iallafall roligt att åka med, men jag tycker det är jäääävligt egoistiskt att bara tänka på dom som skiter 5kronor!!

efter detta, som gjorde mig så arg så jag hade gråten i halsen, tog jag bussen för att åka hem. Mikael ringde 10 minuter innan bussen skulle gå och säger "vänta på mig, jag kommer, så tar vi 400an!" okej tänkte jag. Sitter på busstationen och väntar. Han sa även att "om vi inte hinner med den, så kör vi ikapp!". så jag satt iallafall och väntade... Bussen gick, och två minuter senare får jag ett sms "sätt dig på 400an, vart du nu är..." och jag nästan exploderade! VADÅ SÄTT DIG PÅ 400AN, DEN HAR JU GÅTT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!. Bad honom ringa upp mig, och jag var helt hysterisk! han satt på bussen, UTAN MIG!!!!!!!!!! nästa buss gick om en timme lixom! ååååååh vad arg jag blev! Men hade inte så mycket annat o välja på.. Jag stosade runt inne på Åhlens.. kollade på bebiskläder och lite sånt..

MEN! när jag väl kom hem, argsint o dant, hade min äääälskade lilla klantiga älskling både diskat och lagat mat ^^ <3 självklart för att göra mig glad :P och man kan väl säga att han lyckades! ibland kan han allt :) riktigt gott blev det också! Han gör ju faktiskt godare spaghetti och köttfärssås än jag x) usch vad jag älskar honom, fast han går mig på nerverna MINST en gång om dagen, men det är väl så kärlek är! dom små sakerna gör honom så speciell, så bäst i hela världen! jag vill aldrig någonsin vara utan honom <3

nu ligger vi halnäck och kollar på bonde söker fru! precis som det ska vara :D tvättar gör vi ju också, men det är i torktumlaren.. ikväll är det maria wern också! Det blir bra. ska nog somna tidigt ikväll, har blivit så hemskt trött!!

på tisdag = föräldragrupp på morgonen, och besök hos BM klockan 3 :) lyckades få en tidigare tid - HEHE! sen är det jullov :D

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0