lillens första jullov

japp, nu har jag och lillen äntligen fått jullov, mitt allra sista, och lillens första ^^ fast den inte ens är ute ännu! haha. Men det är alltid en bra start ;)
Idag har magen varit så utspänd så jag funderat på om jag verkligen kan bli så mycket större? men jag är ju inte ens hälften så stor som jag ska bli! haha. Naveln har petat ut sig lite också ^^ haha. 
Min lilla goding! bara sparkar på hela tiden, och hoppas på att få lyssna på hjärtat imorn när vi ska till BM!

imorn är det detsutom första dagen för föräldragruppen vi är välkomna i :) ska bli spännande! undrar hur många som ens kommer dit från denna lilla skithåla, haha!

Idag har jag funderat så hemskt mycket på olika saker när jag satt på bussen.. och nu minns jag inte vad det var! det var massa olika saker.. fan! det var smarta saker också! men får väl ta det en annan gång :)
POSSS

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0