kommentar!

Fick en trevlig kommentar av en Thea! :) 
Tack så hemsk mycket! tycker det är roligt att se att många läser min blogg :) det är ju lite meningen med den ^^  Jag är gärna öppen för andra i samma ålder och "situation" :) jag tycker det är så himla mysigt, haha! Hör gärna av dig fler gånger :) är även öppen för nya människor att chatta med! :)


idag har jag varit SJUKT trött faktiskt... hemskt trött! Men vi slutade tidigt idag, så jag ska inte klaga :) hann tom till apoteket och hämtade ut mediciner. (för er som inte vet så har jag Chrons sjukdom, men jag tänkte ta det på diagnosens "ettårsdag") svärmor bjöd på middag, och nu är jag sjukt godissugen.. eller ja, sötsugen :( helst på prinsesstårta! Mannen är och tankar bilen och pratar antagligen med "ok-göran"...... annars tar det 10 minuter att tanka o komma hem. Men nu har han varit borta i snart 30 min! synd för honom att jag kommer börja gråta ikväll för jag är så sugen på nåt ._.
Idag har bebis haft en spännande dag! eller kanske ett gympapass?? :)

Puss på er alla!



Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0