Julgranshämtning!

det var riktigt skönt att få sovmorgon imorse må jag lova! Och när vi väl hoppat upp fick vi lov att rusa till affären för att köpa diverse frukostmaterial, haha! 
Men dagen har egentligen bara bestått av skogsvandring! Vi har letat julgran till oss själva och svärmor! Tanja fick såklart följa med, och hon spårade upp båda räv och hare! duktig fia :) det kom en hare springades en meter framför mikael, tur att inte tanja såg den för annars hade jag fått smaka på snö! hahah.

nu är granen inne och tinar iallafall :) vi får pynta den imorgon! och efter det kommer det upp en bild såklart!!! ångrar att jag inte hade kameran med ut i skogen, för fyyyy så vacker tanja var i allt det vita! :) alla hennes färger bara lyste upp allt! hade blivit ett riktigt fint julkort ^^

nu lagar vi mat :) marinerade fläskkotletter och hemmagjord potatisgratäng med MAAAASSA grädde! stackars min bebis som kommer komma ut och först bara få dricka mjölk, och sen äta purémat :( haha, lill*n <3 om några minuter kommer nya magbilder också ^^
POSS!



Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0