JÄVLA HUNDFÖRSÄKRING!!

ååååhh jag blir så lack! Visste att mitt autogiro på hundförsäkringen skulle dras idag. Men dom drog vartenda öre jag hade på kontot :( 1050 kronor!! Jag bara "va?!"
Trodde dom skulle dra 420 kronor :s Ringde till IF och frågade vad dom pysslade med och dom svarade artigt att "du tecknade din försäkring den 3e augusti, och vi har därför dragit ändå in i december, alltså för 5 månader". Aha, dom har ju rätt, så det är inte mkt att göra! jag hade nämligen fått informationen att dom skulle börja dra från när autogirot startades, alltså förra månaden, alltså skulle jag betala för två månader. INTE FEM!!!! så nu är jag totalt luspank. och inte nog med det;

jag och ida räknade ut att 5 månader för min hundförsäkring skulle kosta 1055 kronor. Alltså är jag skyldig IF 5 kronor :) känns mysigt. Inga pengar till varken käk eller julklappar! detta måste lösas!!! Ett plus med det hela är iallafall att Siri är försäkrad.. annars är jag inte så himla glad.

Mikael har detsutom fått en fast anställning på trossnäs gård!!! :) börjar i vår! så himla härligt :D
nu väntar jag på att han ska sluta så vi kan dra oss hemåt. Hoppas han vill bjuda på en cheeseburgare inne i stan, vi DÖR av svält :(

och påtal om bebis, idag fick jag karatesparkar igen! <3

Kommentarer
Postat av: Thea

Hejhej! Vilken härligt blogg :) och du är ett år yngre än mig såg jag också. kul att hitta blindade mammor närmare min ålder dvs. :D så denna blogg blir det att följa och förhoppningvis kanske någon att prata lite med :D



kram

2010-12-01 @ 15:36:43
URL: http://theavonwaldenn.blogg.se/
Postat av: fam. Andersson-Lindblad

hur är de att vänta bebis? Vad planerar du att ta med dig till BB?

Kom in till babyvärlden och diskutera på forumet med oss! Ju fler vi är desto mer kan vi dela med oss av våra erfarenheter.Så kom in på www.babyvarlden.se!



Ses vi där?! :) Ha en toppen kväll! Mvh Lillemor

2010-12-01 @ 20:21:27
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0