hemma med älskling igen

nu har jag anlänt hem till molkom igen :) men min kääääresta! Som handbagage hade jag min lilla siripudel :D roligt o ha henne hemma igen ett tag :) dock ska hon tillbaka till "mommo" (min mamma) sen när jag börjar skolan igen. Känns inte schysst att låta henne vara hemma med tanja ensam, eller att mikaels mamma passar henne där hon inte känner sig så speciellt trygg... Hon trivs så bra hos min mor, det känns jätte skönt! :) 

Vi har hundvakt åt mikaels brors hund nu i ett par dagar också, vilket inte alls verkar fungera bra, men vi får väl stå ut antar jag.

nu ligger hela familjen i sängen iallafall och tittar på tv :) och jag blottar magen, haha! usch vad knubbig man känner sig med en stor boll under brösten :p haha. Men lite sweet är det ;) eller nu ljög jag. GANSKA RÄTT så sweet är det! <3 speciellt när kulan börjat synas REJÄLT :D synd bara att jag har så kort överkropp så jag kommer få en kula som pekar RAKT ut, haha. Men där inne ligger min lilla älskling, inget att skämmas över <3

imorgon ska jag och M på vårat andra familjegrupp-besök :) det ska bli roligt! vi har gjort iordning 5 frågor som vi ska ha med angående förlossningen! skriver upp dom imorn :) kan även skriva upp svaren också, om jag nu hinner skriva ner dom ^^ men det vore kul!

Godnatt på er folket :) det ska bli skönt att somna i min mans armar igen <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt med växande mage:)

Min tjeja börjar få det trångt nu, sparkar så hårt så jag inte kan sova...:)

2010-12-29 @ 00:48:00
URL: http://fnuppa.blogg.se/lchf

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0