förkylning

god morgon världen! Vaknade för ett par timmar sen med min lilla sessa nere vid benen :)
Har lyckats bli förkyld också, och det är INTE poppis! nyser stup i ett..

Idag blir nog en lugn dag :) jag och morsan ska baka kanelbullar och frukostfrallor :) kanelbullar har jag längtat efter, mums!
Imorse såg vi ett hundprogram på tvn också, det har motiverat mig lite! då min vovve faktiskt behöver dresseras lite :p haha. Kan man få en 11årig fet blandrashund att bli ordentlig kan jag nog få bukt på en aningen busig 8månaderspudel :)

väntar på att få höra liv från min man också, undrar hur bakis han är. haha. Bäst han passar på när jag inte är hemma. Tänker inte direkt acceptera fyllor hit och dit sen när vi är barnfamilj!

Igår kväll fick detsutom blivande mormor känna lillen kicka! Och det var väl på tiden :D igår var den riktigt livlig :) min liten <3 snart är du här hos oss :D

juste. Vad tycker ni om nya designen? jag måste säga att jag faktiskt är GRYMT nöjd denna gången! då jag gjort allting själv, förutom att bakgrunden krånglade en del för mig, men jag fick hjälp av den bästa it-nerden jag vet, Eric Asp ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Asså allvarligt kan inte du fixa min bloggdesign med! Den är asnice ju:D Jag har bara den vanliga tråkiga från blogg.se och fattar verkligen inte hur man fixar någon annan x_X

Mamma har inte fått känna sparkar än, men hon har kunnat se magen röra sig i alla fall, hon får vänta någon dag till med att känna D;

2010-12-27 @ 12:17:02

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0