fin lördag

har haft en helt superduper lördag faktiskt! sov jäääätte länge, men endast pga att jag låg och väntade på att mikael skulle vakna, och mikael gjorde samma sak. Vi båda vaknade typ halv 9. Men gick upp halv 11 eller nåt just av den anledningen :s 

Vi har varit och hälsat på hans mormor en snabbis, mikael har varit och jagat räv, dock med inga resultat.. Jag har gjort levertorkat hundgodis som blev superduperbra! Vi har käkat pizza och snart blir det lördagsmys med chips och dipp :)

Har precis kollat klart på "Planet 51" som jag tänkt att titta på i evigheter men aldrig blivit av! ganska bra faktiskt :) nu ska jag hoppa i duschen, och sen får vi väl se vad det blir.. är ganska trött. Men tv med älsklingen och chips var det ja :)
kram på er alla!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du kikat in på min blogg:) Lika roligt att kolla in din:)Tycker du har en jättefin bebismage:)

Hoppas du mår bra:)

2010-12-05 @ 17:52:53
URL: http://fnuppa.blogg.se/lchf

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0