elfte december

hej hopp fin dressyrgalopp! kul va? näe. inte så värst! Ursäkta mitt totalt dåliga bloggande igår, men jag hade så mkt anant för mig. Tex så var det ju förståss Projekttid hela dagen igår, så jag satt utanför morsans jobb och sålde hundgodis från mitt UF-företag! det gick rätt bra. Sålde 10 av 15 påsar :) det är bra! sen på kvällen satt jag och försökte dra ihop en ny header till bloggen med photoshop.. Är ju somsagt hos mamma, och lånar min brors skol-dator där dom har photoshop! Blev inte riktigt nöjd, men ska försöka lite nu också :) så senare kanske det blir en ny design! Man vill ju ha med så himla mycket, haha, men det går väl sådär :P

har precis käkat lunch.. Morsan har gått och vilat sig lite.. Hon ska på julbord med jobbet ikväll! så vi andra får tacokväll! :D det var ett tag sen!

Mikael är i arvika och jagar.. har inte hört nåt från honom idag ännu.. men han har det väl bra! haha.
bebis då? jo.. den har varit grymt o-aktiv i två dagar irad.. Har nästan satt hjärtat i halsgropen.. Men idag är den livligare :) gör mig lite lugnare! Den måste ha legat långt bak... så typiskt när man åker till "mormor" och man vill att hon också ska få känna!!!

det här med idol då? Måste ju erkänna att rätt artist vann. Jay smith! dock blir jag så kluven vad gäller alla rykten mellan honom och milla, och sedan hans flickvän/exfru! någon som vet? :D man blir ju så nyfiken!! hahah.

näe, nu ska jag phtoshoppa lite :) puss på er alla!!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0