dan före julafton

godmorgon alla nissar! Nu har jag landat i lesjöfors, hos min mor, som är på jobbet! haha. Men ska joina min lillebror på lite frukost snart ^^ så härligt att man detsutom MÅSTE äta typ hela tiden som gravid ;) jag som älskar mat! fast det kanske inte direkt syns...

satte mig på bussen kvart över 8 imorse, och kom fram för cirkus tio minuter sen. alltså halv 11! dagen har lixom bara börjat :s Men så fort mammsen kommer hem ska det förberedas inför juletider! :D helt sjukt att det är julafton imorgon. :S

var in o köpte julklappar till djuren också. Ett stort typ mjukt hundben med nåt speciellt i mitten till siri, sen två kattleksaker som Siri och Smoky får dela på! eftersom siri älskar kattleksakerna! 
Känns lite trist att jag inte fick fira jul med min älskling, och tanja. Men nästa år, då jäklar! Då har vi tillochmed en till inkräktare ^^ <3

fick inte med mig nån kamera heller eftersom vi glömde den på adventsfikat hos mikaels syster :/ men jag får nog låna mammas under tiden jag är här ^^ ska försöka få en magbild då också :) ta o passa på!

jag hör säkert av mig ikväll! skulle inte förvåna mig ;D god dagen före jul!! poss

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0