bebislycka!! :)

ååååååh idag är en såndär total lycklig dag :D bebis sparkar som bara den, det syns tom utanpå linnet! När jag satte mig på bussen idag luktade det varm gosig bebis! hahah. Jag vet inte varför, men det gjorde det! Och jag fick ett alldeles lyckorus genom kroppen! :) helt underbart verkligen!! Vill bara ha ut dig, ha dig i min famn :) <3

annars idag.. Det har varit totalt svinkallt, och jag undrar om det ens är hälsosamt att vara gravid när det är så kallt :s stackars djur som typ alltid är dräktiga under vinterhalvåret, och sedan föder under våren! usch!! jag önskar jag kunde fått vara gravid under sommaren, och fött typ i oktober :p men så kommer nästa hake - ut och promenera med barnvagnen i 15 minus? neeeee. Kanske bäst bebis ligger i sitt varma bo under vintern kanske! Eller vad tycker ni, när är bäst att vara gravid? :) självklart alltid, men vilken årstid föredrar ni? :)

Har gjort samhällsprov idag också. Gick nog inte så bra.. men jag försökte iallafall! haha. 
Tänkte lägga upp ett inlägg om mig själv förresten :) berätta mer ingående om vem jag är, vad jag tycker om osv! Kanske inte så många som är intresserade, men då vet ni vem jag är, från punkt till pricka! :)


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0