adventsmys..

.. hos mikaels syster och hennes familj! shit vad jag är mättt!!!!! så mätt så jag knappt kan andas ^^ det var mysigt som vanligt :) älskar när någon i mikaels familj har tillställning för dom bjuder alltid på massa god mat och fika :P och nu gör det ju inget om man går upp nåt extra kilo, hehe!

dock när vi kom hem kom jag på att vi glömde digitalkameran hos dom -.- hoppas jag får igen den snart!!!! :( hur ska man leva utan kameran? webkameran på datorn är ju inte direkt den bästa att ta tex magbilder med! plus att jag tog massa bilder från ikväll som jag nu inte kan lägga upp... jaja!

imorse vaknade jag också av att lillen sparkade dom en dåre!! :) det är så himlamysigt ^^ <3 knappt 5 månader kvar tills vi syns! jag längtar så!! :D


här är jag ikväll! tillfixad, då måste man ju ta bilder. då det händer VÄLDIGT sällan under vinterhalvåret!

Jag och min äääälskling :D <3 <3 <3


haha, jag och tanja pussades lite! syntes dock inte. Min stora sessa!


nu blir det fortsättning att titta på robinson finalen med mina två hjärtan :) ska bli skönt efter jul då min minsta sessa kommer hem igen ett längre tag! <3

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0