22 december

jo, det är sant. Jag kom inte på nån bättre rubrik!
nu såhär senare på kvällen har jag haft en väldans växtvärk i livmodern känner jag :/ inte alls trevligt, men det är väl sånt som kommer med det fina paketet har jag märkt!

just nu håller jag på att packar eftersom jag ska åka till min mamma över jul :) ska bli nice! under stoppet i filipstad har jag detsutom blivit beordrad att handla julklappar till mammas katt Smokey och Siri :P haha! men de e klart det ska göras!

oj jag är alldeles förbryllad! Vi har fått in alla tv kanalerna nu :D så skööönt. så som det ska vara i lägenhet! hahah. så ikväll då? navy cis, csi, criminal minds... VILKET!?!?!?!? beslutsångest är ju värre!

Idag har det inte hänt så mycket.. mest städat och sådär. Vi hörs väl mer imorn kanske! hahah!
Poss

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0