trötter

halloj bloggen! ikväll är jag verkligen trött! den här häst & stallkursen tar verkligen kål på mig, eller oss, som det är nuförtiden! Idag har vi ryckt man, och jag har vääärldens blåsor på fingrarna! Men måste faktiskt konstatera att jag är JÄVLIGT bra på det ;)

Min graviditet då.. Jag känner mig tjockare! Tjockare som i fläsk, inte bebismage! Men har läst att man oftast känner sig så först, och sen efter v10 eller nåt sånt så börjar magen vandra mer "upp" och ser helsöt ut!! Har börjat må lite småilla på kvällarna, men ingen större fara faktiskt.. En sak jag blev lite fundersam över dock var att jag fick stickningar i underlivet både idag och igår! Har läst runt lite, och det som låter mest troligt är att livmodern växer och då sträcks ligamenten ut, och det är det som "sticker" :)

Idag har jag även sett min emmaljunga barnvagn IRL! så snygg!!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0