tårar och barnvagn

en sammanställning av hela dagen; den har väl varit sådär! helt superunderbart eftersom pappa mikael har varit hemma idag och vi har varit på barnkalas hos hans systerson :) lite mindre roligt var det när jag skulle välja kläder till detta barnkalas! Hade tänkt mig min svarta pennkjol och en top som passar jätte bra tillsammans med den! och när jag hade klätt på mig frågade mikael "är det där verkligen modernt att ha på sig?" - jag blev SKIT ledsen, kastade av mig kjolen, tog på mig ett par jeans och gick därifrån med gråten i halsen! hm. dessa hormoner.. Dock förstår han dom inte, han undrar vad han har gjort för fel eftersom jag varit så sur på honom de senaste dagarna, eller varför jag helt plötsligt blir som ett lejon!

Idag har vi berättat nyheten för farbror Anders! inga direkta reaktioner, mer som att det var normalt, att det alltid varit så..  jaja. Inget att haka sig upp på, det är väl inte direkt något som någon väntat sig! vi är iallafall glada, och hoppas att vi kan spara ihop pengar till vår egna NYA barnvagn :) en combi från emmaljunga är vi lite sugna på, vore rätt nice :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kan ju alltid vara skönt med lite bidrag, vagnar är inte så billiga ny för tiden :/

2010-08-22 @ 09:48:25
Postat av: Erika

ja självklart! funderar på vilka bidrag man kan få.. Barnmorskan brukar hjälpa till med sånt! :)

2010-08-22 @ 20:26:28
URL: http://aaaprilmamma.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0