påväg till uddevalla

jajjamen folket! klockan är 00.21 den 28e augusti och jag och min man (pappa) sitter i bilen påväg till farbror anders i uddevalla med ett mobilt bredband! jag är riktigt trött, och har tendens att nuförtiden vakna mitt i natten och må jätte illa! Men det är väl så det ska vara :)

idag, eller igår (27e) träffade jag upp min mor och hennes man på stan, sen åkte vi till bergvik/ikea och mötte upp mikael :) blev rätt sent på ikea, därför har vi inte kommit iväg så tidigt!
Imorn ska vi titta på en monstertruckshow utanför uddevalla i spöregn vad det vankas! tur att jag har med regnjackan...

Längtar till den 20e sep = inskrivning hos BM! ska bli så kul :D !!
Nu ska jag försöka sova lite igen, hörs sen!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0