men hej!

hej! Jag ska gå rakt på sak. För ett par dagar sen gjorde jag ett positivt gravtest, och känner att jag vill bevara den här tiden, som säkert kommer att rulla snabbt som en sten nerför en backe! Jag bloggar mest för mig egna skull om detta, men ända för er andra unga mammor! Det här var totalt oplanerat från både min och min pojkväns sida, men vi är ändå väldigt glada :)

Jag har varit på första BM (barnmorska) besöket! Det gick jätte bra, var på det mötet när jag gått 5+3 (5 veckor + 3 dagar) och idag har jag gått 5+4. Alltså var jag där igår! Vi gick igenom alkohol, droger och rökning. Jag rökte innan jag blev gravid, men slutade såfort jag fick reda på det! ja okej.. jag tog en cigarett efteråt, för att lugna nerverna.. Men det var en 16 augusti iallafall. 

Jag och min pojkvän hade länge undrat om jag var gravid eller inte, och på måndagen den 16 augusti gick jag och min pojkväns lillebror ner till apoteket och sedan gjorde jag testet såfort jag kom hem! Jag kunde bara skratta.. Jag hade nästan förberett mig på det beskedet!

Jag finns även på blimamma.se där min domän är neeevalainen :)


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0