magen v5

Magens form har inte ändrats i stort sett någonting sen jag fick reda på att jag är gravid, vilket är fem dagar sen. Men detta känns som en evighet och det känns som att jag skulle vara som en ballong! Träffar vi släkt som inte vet något får jag för mig att jag måste dra in magen (helt i onödan såklart). Men eftersom jag är gravid och måste finna mig i detta (det är absolut inget problem, jag är jätte spänd!!) tycker jag att tiden går så himla sakta, jag verkligen längtar efter magen!

Några gravidsymptom har jag i stort sett sluppit (änsåläne). Har jag extremt ont i mina bröst, ådrorna på ovansidan av brösten syns mer än tidigare, jag har varit jätte trött. Och samma vecka min mens skulle kommit mådde jag sjuuuukt illa! Men illamåendet känner jag inte av längre, men det kommer väl såsmåningom. Kissnödigheten har inte hunnit ikapp mig heller. Vet dock att när jag väl blir kissnödig, ser jag ut att vara i ca v12-13 eller något. Då sväller jag verkligen upp!

  • Vad har/hade ni för gravidsymptom?



Kommentarer
Postat av: Démie

Hihi du har världens sötaste lilla kropp, du kommer se så söt ut med din lilla gravidmage:D love you!<3

2010-08-21 @ 11:57:04
URL: http://demieguiron.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag hoppas att jag kommer så långt, man ska aldrig säga aldrig, men änsålänge går det bra! :D loveuto <3

2010-08-21 @ 22:03:58
URL: http://aaaprilmamma.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0