könet?

Nu har vi kommit hem från farfar's inflyttningsfest! alla är fortfarande omedvetna om vad som kryper runt i min mage :) förutom faster rebecca! Vi fick en positiv reaktion från henne, känns bra :)

Vi har diskuterat (och kommer att fortsätta diskutera) detta om att ta reda på vilket kön det är!! Jag är superspänd på att få veta (halllåååå, teknologin finns ju!) men mikael vill ha det till en överraskning! Och han är inte direkt GULLIG när han säger det, han blir nästan lite arg på mig när jag stretar emot att jag verkligen vill veta!
Hur har ni gjort/ gör ni? 
jag tycker också att det är orättvist att inte bara EN part kan få reda på det.. i och för sig är det väl kört då för den andra parten, men alltså. Jag är barnets bärare eller hur.. Och visst, det är lika mycket hans barn som det är mitt, men jag vill verkligen veta, och då tycker jag att jag har rätt till att veta!!!

De flesta som har fått reda på nyheten säger att det kommer bli en flicka! "Det finns så många pojkar i familjen fransson så vi skulle kunna sätta upp ett helt fotbollslag!". Jag hoppas på en liten tös, men det blir självklart bäst vilket som :)

Snart ska vi tre gå och lägga oss, och min lilla pudel! :)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0