hemma igen

jag vet inte om jag sa det innan, men vi har haft en weekend i udevalla! Jag och pappsi mikael :) har varit jätte härligt verkligen! Vi gick på en monstertruck tävling (på pappas behov) och idag har vi varit på smögen och haft sååå fint väder!

Magen har äääntligen börjat synats lite grann! så himla mys! bilder kommer senare :) påtal om bebis så i fredags åkte vi ju in till ikea och bergviks köpcenter med mamma (mormor alltså). Vi kikade in lite på newborn-avdelningen på H&M och pappa har hittat en body vi bara MÅSTE ha! Men jag håller med, den passar ju helt klart men vill även ha en som är lite mer av "min" modell ;) kanske en body med "mom" på och en liten mössa med "dad" på :D fanns sån mössa man sätter på dom efter man åker hem från BB :) en himla fin serie! Detsutom har mamma lovat mig startpaketet barbapappaserien hos H&M! :D








Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0