första skoldagen..

.. av det sista året på gymnasiet! så himla jäkla skönt! Dock läser jag en kurs som heter "häst & stallskötsel" nu i tre veckor.. Jag går djurvårdsinriktningen på ett naturbruksgymnasie! :)

Idag skvallrade jag för min mentor om min kära hemlighet i magen och förklarade lite fint att jag ändå vill ha chansen att ta studenten! Och det skulle inte vara några problem sa han, vilket var riktigt skönt att höra!
Hör kanske av mig senare, just nu känner jag bara att hungern stiger mig över huvudet! Påtal om huvud så har jag rätt så ont i det idag faktiskt, fast jag har tagit två panodil! (panodil och alvedon är det gravida kvinnor får ta!!)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0