ett par riktigt dryga veckor!

har precis tittat på busstidtabellerna.. min buss kommer att gå 05.47 varendaste morgon under 2 veckors tid!... pga att jag har morgonstalltjänst på skolan.. känns inte riktigt okej! men jag tror det lutar åt ett mvg i kursen! Jag hoppas på det iallafall :) känns som att jag klarar av de mesta "utmaningar" alldels utmärkt!..

.. dock så blir min kropp OERHÖRT trött utav detta arbete, det är inte klokt! jag som är rätt trött innan en massa arbete blir helt utsliten nu! det värker i benen på mig, som att dom skulle fövandlas till en kastrull med spaghetti! jag orkar nästan inte tänka.. vill bara gå och lägga mig! Men det är väl så det känns att vara på smällen, haha! Underbart är det. Nu när magen börjat synas lite också, eller är det bara fläsk efter allt jag ätit?.. säkert alternativ nummer två, men alternativ nummer 1 får mig att må bättre!
Jag och svärmor försöker lista ut vårt boende problem också.. men vi får se. Pappsi är inte direkt den snabbaste vad gäller viktiga saker.. Det väntas att se helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Rabbit6447

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-06-07 @ 18:31:04
URL: http://rabbit6447.blog16.com

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0