hej vänner!

åh, jag ser statistiken bara rasar och rasar.. blä! Men inte mycket att göra åt, eller? JAG HAR ETT DILMEMMA!!!! enligt era tips låter ju bloggplatsen bäst - faktiskt. känns bara tråkigt att behöva lämna den här bloggen, vill ju få med allt material! ALLT ALLT ALLT, eftersom hela graviditeten och förlossningen finns här, men nu är jag ju faktiskt mamma. Så Kanske döper denna till "grav-bloggen" och den nya för "mamma-bloggen". Jag tror jag vet vad min kvällssyssla kommer att bestå av! :) uppdaterar er senare om nya bloggen, så att ni absolut inte missar det ;) och jag kan GARANTERA minst ett inlägg om dagen, säkerligen fler, då jag kommer kunna blogga genom mobilen!

fan vad konstigt det känns att skriva på tangentbord när jagär van vid mobilen haha! Men jag är fortfarande rapp i fingrarna :)

Idag åkte min ääälskade lilla little :( känns riktigt trist, men är 99% säker på att han kommer få det jätte bra hos dom nya ägarna :) hon skulle skicka lite bilder sen, höra av sig när hon ridit och sådär! så jag får höra hur det går :) Han gick så fint in i transporten :D Nu har jag stängt det kapitlet och satsar nu på inridningen av Nira, min kompis Linas unghäst sto! :) ska bli ett roligt projekt då ingen av oss någonsin ridit in förut! man får ta ddet sakta men säkert, samt allltid alltid alltid fråga om man stöter på ett problem, det får inte gå fel vid inridningen, så är det kört!

och här sörrni, har ni 2040 talets OS guldmedaljör i hästhoppning ;)


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0