fixat internet?

KANSKE! det var helstört förut idag. Jag var uppkoppla - modemet lyste blått och jag hade tre pluppar. MEN ÄNDÅ FUNKADE DET INTE!!! "sidan kan inte visas" bla bla bla. Så jag ringde bredbandsbolaget och fick snacka med en trevlig snubbe, vi gjorde lite ändringar i modemets inställningar och VIPS funkade det! hoppas det fortsätter så!

nu har jag nannat min lilla ögonsten, dock har han inte somnat ännu, men han ligger i sängen med sin napp :) han får somna själv, det har han alltid fått göra. Tycker det är ett bra val för framtiden! Och han är inte ledsen över det :)

Jag käkar mackor, kvällsmat. Hade inget bröd hemma imorse så jag åt typ två knäckebrödsskivor med smör och aromat på, ett glas juice. Inte förns tre på EM åt jag "lunch/middag".. Och nu, klockan tio får jag min efterlängtade "frukost", lingongrova med gurka! haha.
påtal om sånt så kunde jag faktikst stänga mina ridbyxor igår!!! haha :D storlek 34 på dom, det är fan inte dåligt! Precis efter ollie kom fick jag köpa 38 på diverse kläder, tex inför studenten och så, och nu fick jag igen mina ridbyxor med stl 34 :) det känns jävligt bra!
sist jag vägde mig vägde jag 52 kg, ska väga mig på fredag igen, ska bli spännande!

här kommer bilden jag skulle lagt upp imorse ^^ min goding i sin nya pajamas :D <3


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-17 @ 22:19:01
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: kottenliten och pytteliten

ååh va underbart att han kan somna själv :D! Det är vad vi strävar mot med Rafael.. men han är lite känslig just med insomnandet :/ Kom ni hem bra sen? :)

2011-08-28 @ 13:46:44
URL: http://kottenliten.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0